piątek, 6 maja 2016

Nasza majówka!

Cześć dziś przychodzimy do was z paroma zdjęciami z Majówki. 
Jest to mała sesja, niestety byłyśmy tylko my we dwie więc na zdjęciach jesteśmy pojedyńco.
W majówkę, przygotowywałyśmy też owoce w czekoladzie więc macie tu parę zdjęć. 
Przepraszamy za taką małą ilość postów, w wakacje postaramy się poprawić. 
A my zaczynamy z naszą majówką!
(Tak wiem więcej jest moich zdjęć //Amelii\\)




















 Teraz pare zdjęć jak robiłyśmy owoce w czekoladzie
Co prawda nie mam końcowego efektu ale cii xd





 To wszystko,
Niedługo powinien się pojawić ulubieńcy kwietnia.
To do następnego! :D

 Macie jeszcze mały bonus w stylu
piosenki, której słuchałyśmy nom stop w majówkę ;p
Jest to najnowsza piosenka z albumu Tini.

Tini - My Stupid Heart
lub
Tini - Si Tu Te Vas


Portale społecznościowe
Instagram Roksany
Instagram Amelii
Snapchat Roksany: kiisiielek1999
Snapchat Amelii: czekoooladkaa69

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post.
    Dobrze, że odblokowałyście anonimy, bo już dawno chciałam skomentować a nie mam konta na google.
    Zazdroszczę sesji w zachodzie słońca. Pięknie to wygląda.
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam Anonimek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post
    // Lenka 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post majówkowy. Juz sie martwiłam o was. 😒 Kiedy ulubieńcy? Czekam i czekam halo!!? Dziewczynki spędziły majkowke razem moje kochane 😂💞 Jejku odbija mi dzis serio serio 🙄 dobra dobra Danielle was kocha i czeka na ulubieńców buziaki misiaki 😘😘
    Danielle 😍🔥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna majówka 💪
    Czekam na ulubieńców 💪
    X

    OdpowiedzUsuń
  5. Super majówka 😍🔥
    Piękne te zdjecia 😍🔥
    Sa takie magiczne 😍🔥
    Jutro sie chyba wybieram na takie zdjecia z przyjaciółka 😍🔥
    Pozdrawiam
    Olka 😍🔥

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette