niedziela, 25 grudnia 2016

Blogmas; Wigilia

Hej, dziś przychodzimy do was z naszymi tegorocznymi wigiliami!

Roksana: 
 Ja swoją wigilię tak: od rana zaczęły się przygotowania, robienie sałatek, ciast itp. Również sprzątałam z siostra wszystkie pokoje. Po godzinie 15:00 przyjechała moja mama z pracy, wiec zaczęliśmy się wszyscy przygotowywać na wigilie, która spędziliśmy u babci (jak co roku). Po dojechaniu do babci podzieliliśmy się opłatkiem i zaczęliśmy jeść kolację wigilijną. Gdy zjedliśmy kolacje zaczęła się najlepsza chyba dla wszystkich cześć wigilii czyli rozdawanie prezentów. Od rodziców dostałam nowy telefon iPhone 5SE różowy oraz perfum Puma, od siostry dostałam piękna różowa sukienkę z czarnymi dodatkami i od dziadków dostałam również perfum Mexx Life iść now. Po całym rozdawaniu prezentów siedzieliśmy przy stole i ze sobą rozmawialiśmy. Późnym wieczorem wróciliśmy do domu i oglądaliśmy różne filmy. O 24:00 pojechaliśmy na pasterkę i po pasterce wróciliśmy do domu.
PS. Wszystkie zdjęcia pojawia się na dole















Amelia:
Ja swoją wigilię spędziłam bardzo luźno i zabawnie.
Przez cały dzień pomagałam mamie w potrawach oraz szykowaniem stołu na wigilie.
Potem ubrałam się oraz uczesałam.
Byłam w sukience, czarnej w wyciętymi kwadratami na brzuchu, miałam też podkolanówki oraz srebrny sweterek. Miałam oczy pomalowane tuszem oraz cieniem do powiek. Na twarz położyłam trochę pudru oraz pomalowałam usta.
O godzinie 16 u mnie w domu pojawiła się babcia, dziadek, ciocia oraz mój brat.
Zaczęliśmy kolacje a potem mieliśmy prezenty.
O 20 razem z bratem i mamą usiedliśmy przed telewizorze i nie będę ukrywać po raz pierwszy obejrzałam Kevina samego w domu!
Później mój brat pojechał do swojego domu a ja oraz moja mama poszłyśmy spać.

Na wigilie dostałam: Piżamę z minnie mouse, perfum Calvina Kleina, Buty Nike huarache, naszyjnik złoty z serduszkiem oraz nieskończonością, pieniądze oraz słodycze i inne drobnostki.









 WESOŁYCH ŚWIĄT! 
Amelia i Roksana;D

6 komentarzy:

  1. Super post!
    Zazdroszczę ip:/
    Słodka ta piżama haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt i super post
    Ładny piesek

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku dziewczyny
    Super post jaki wasz blog oby tak dalej!
    Jeszcze raz weosłych

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie wesołych i świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i lece czytać dalsze posty bo mam zaległosci aaa!

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette