środa, 16 grudnia 2015

Czesc


Cześć, znalazłeś się na blogu dwóch zwariowanych nastolatek.
Teraz trochę o nas.
Roksana - Hej, no więc tak, jestem wysoką brunetką o ciemnych oczach. Jestem z Gdańska, chodzę do gimnazjum. Mam yorka miniaturkę wabi się Tila. Lubię słuchać muzyki, dużo spać, grać w nożną i  MISIE.
Amelia - Mówią na mnie Amcia, mieszkam w Gdańsku. Jestem ciemną blondynką i najczęściej ubieram się w czarne, ciemne ubrania. Z Roksaną znam się 6 lat. Chodziłyśmy razem do podstawówki i teraz do gimnazjum.
Uwielbiam chodzić do Starbucks'a oraz H&M.
Zazwyczaj maluje tylko rzęsy oraz prostuje włosy.
Jestem totalnym leniem, mogę dosłownie nic nie robić przez cały czas.
Mam psa Cookiego, jeżdżę konno, trenuje piłkę nożną i uwielbiam Neymara.


Portale społecznościowe:
Instagram Roksany
Instagram Amelii
Snapchat Roksany: kiisiielek1999
Snapchat Amelii: czekoooladkaa69

Najnowszy post już w niedziele.

7 komentarzy:

Theme by violette