sobota, 26 grudnia 2015

Nasza wigilia.

Heej. Dzisiaj opowiemy wam jak spędziłyśmy naszą wigilie.
    Roksana - Ja wigilie spędzałam u babci, jak co roku, ale od rana u mnie w domu trwały do niej przygotowania. Piekłam z rodzeństwem ciasta, robiliśmy sałatki. O ok. 15:00 jak wróciła moja mama z pracy zaczęliśmy szykować sobie ubrania. Miałam na sobie białą koszule pożyczoną od siostry, obcisłą spódnicę, rajstopy z sinsay'a i biało-czarne buty z CCC. Na 18:00 zaczęła się wigilia , zebrała się cała rodzina. Podzieliliśmy się opłatkiem i zaczęliśmy jeść. Po kolacji wigilijnej nadszedł czas na prezenty. Dostałam czarną torbę, trzy bluzy, pieniądze i słodycze. Resztę wigilii spędziliśmy bardzo miło i rodzinnie.











  Amelia - Ja święta spędziłam u siebie w domu. Przed wigilią pomalowałam paznokcie i na dwóch palcach pojawiły się choinki. Od rana razem z mamą piekłyśmy ciasta oraz lepiłyśmy pierogi. Po godzinie 15 ubrałam się w łososiową sukienkę którą kupiłam na giełdzie w Pruszczu Gdańskim, sweterek jest kupiony dość dawno więc nie zdradzę skąd :P Po 16 przyjechała babcia z dziadkiem oraz ciocia i mój brat. Po "zjedzonej" wigilii nadeszła pora oczywiście na Prezenty! Oczywiście jak co roku ja wszystkie rozdawałam. Dostałam: Grę na xboks'a one "Gitar Hero" , słodycze, bluzki, pieniądze, bransoletka z nieskończonością, wielkiego misia oraz prezent, który jeszcze nie przyszedł taka "bransoletka" licząca kroki (No szczegóły na obrazku :P)
Ps: Mój pies zasnął w pudełku od gdy na konsole xd






Portale społecznościowe
Instagram Roksany
Instagram Amelii
Snapchat Roksany: kiisiielek1999
Snapchat Amelii: czekoooladkaa69

Najnowszy post już we wtorek lub w środę (29 lub 30 grudnia 2015)
Pozdrawiamy Roksana i Amelia ;***

8 komentarzy:

  1. Cudeńko, skomentuje jeszcze więcej ale jutro dziewczyny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zajebiste prezenty
    Mam pytanie skąd ta torebka może wiecie? :D
    A i ten miś? :D
    Super post pozdro ,Lea!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D
    Ale zazdro prezentów.
    Lece do sinsay'a i carrefaur'a! :D
    Pozdrawiam Tinistas

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette